Wstępniak.

Zacząłem swój blog 17go października 2014r., cel - oddzielić dobre od złego, ocenić na bieżąco obiektywnie i (bardziej)subiektywnie to co wypiłem, dorobić się własnej bazy piwnej, do której można zawsze wrócić i przypomnieć sobie, co konkretne piwo sobą reprezentuje. Ostatni tydzień to 1 piwo każdego dnia (maraton jak dla mnie, bo zazwyczaj piwo - najczęściej pszeniczniaki (szczytem był Paulaner czy Primator) i wytwory Browaru Fortuna dostępne w marketach - pijałem tylko w weekendy), poprzedzone długim studiowaniem zapachu, smaku i prezencji samego trunku. Zamiast jednak wrócić do najlepszego, mam już całą listę nowych piw do spróbowania, listę klasyków z gatunku "must-have" a niemal każdego dnia odkrywam nowe perełki do zdobycia. Nawet siebie nie podejrzewałem, że można za małe piwo dać 30-50zł i jeszcze być z tego dumnym, a po wypiciu usatysfakcjonowanym!

niedziela, 27 października 2019

Fuerst Wiacek - Smooth Mover

Smooth Mover z niemieckiego browaru Fuerst Wiacek, to New England IPA chmielone na zimno amerykańskimi odmianami: Citra, Loral oraz Mosaic. Piwo o zawartości alkoholu na poziomie 6,8% obj. i ekstrakcie 16,8° Plato. W składzie: woda, słód jęczmienny, słód pszeniczny, chmiel, drożdże American Ale II. Na ratebeer ocenione na 97/93 overall/style. Warka zapuszkowana w dniu 20/09/2019 (4ro miesięczny termin).


Puszka o pojemności 440ml, skąpe informacje o składzie i parametrach na naklejonej etykiecie. Piana obfita, ale mydlana, średnio trwała. Barwa żółta, mocno mętna. W aromacie intensywne cytrusy i mango. W smaku półsłodkie, mocno pomarańczowe, mandarynkowe, do tego mango, zest. Goryczka średnia, albedowo grejpfrutowa, średnie wysycenie, nieco milkszejkowo granulatowy posmak.


Fajna soczystość, niezła pijalność, nic tylko pogratulować browarowi tak udanego NEIPA...

Cena: 30,02zł

8,5/10pkt






Zakupione w sklepie ebrowarium.pl

Browar:
fuerstwiacek.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz