Wstępniak.

Zacząłem swój blog 17go października 2014r., cel - oddzielić dobre od złego, ocenić na bieżąco obiektywnie i (bardziej)subiektywnie to co wypiłem, dorobić się własnej bazy piwnej, do której można zawsze wrócić i przypomnieć sobie, co konkretne piwo sobą reprezentuje. Ostatni tydzień to 1 piwo każdego dnia (maraton jak dla mnie, bo zazwyczaj piwo - najczęściej pszeniczniaki (szczytem był Paulaner czy Primator) i wytwory Browaru Fortuna dostępne w marketach - pijałem tylko w weekendy), poprzedzone długim studiowaniem zapachu, smaku i prezencji samego trunku. Zamiast jednak wrócić do najlepszego, mam już całą listę nowych piw do spróbowania, listę klasyków z gatunku "must-have" a niemal każdego dnia odkrywam nowe perełki do zdobycia. Nawet siebie nie podejrzewałem, że można za małe piwo dać 30-50zł i jeszcze być z tego dumnym, a po wypiciu usatysfakcjonowanym!

piątek, 30 sierpnia 2019

Browar Brodacz - Playground N°12: DDH NEIPA Simcoe + Mosaic

Playground N°12: DDH NEIPA Simcoe + Mosaic uwarzone przez Browar Brodacz, to oczywiście New England IPA - "kremowy koktajl owocowy" podwójnie chmielony na aromat amerykańskim chmielem Simco oraz Mosaic. Piwo niefiltrowane i pasteryzowane o zawartości alkoholu na poziomie 5,6% obj., ekstrakcie 15% wag. i goryczce 40 IBU. W składzie: woda, słód pilzneński, pszeniczny, płatki owsiane, słód carapils, chmiel oraz drożdże Danstar Windsor. Na ratebeer 81/38 overall/style. Warka do 03/04/2020.


Butelka 500ml, pełne dane o składzie i parametrach trunku, biały kapsel. Piana nieduża, niezbyt trwała. Barwa żółtozłota, mętna. W zapachu miks białych i żółtych owoców plus lekkie cytrusy, pomelo. W smaku półsłodkie, trochę melonowe, winogronowe, trochę cytrusowe, lekko też kwaskowe. Goryczka dość wysoka, długa, grejpfrutowo pestkowa, i w zasadzie burzy harmonię całości. Niskie do średniego wysycenie, dość pełne, mięsiste w odbiorze.


Dziwne, ale dla mnie chyba nieco fajniejsze od wersji Simcoe + Citra.

Cena: 9,60zł

7+/10 pkt






Zakupione w sklepie www.ebrowarium.pl

Browar:
browarbrodacz.pl
www.facebook.com/browarbrodacz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz