Wstępniak.

Zacząłem swój blog 17go października 2014r., cel - oddzielić dobre od złego, ocenić na bieżąco obiektywnie i (bardziej)subiektywnie to co wypiłem, dorobić się własnej bazy piwnej, do której można zawsze wrócić i przypomnieć sobie, co konkretne piwo sobą reprezentuje. Ostatni tydzień to 1 piwo każdego dnia (maraton jak dla mnie, bo zazwyczaj piwo - najczęściej pszeniczniaki (szczytem był Paulaner czy Primator) i wytwory Browaru Fortuna dostępne w marketach - pijałem tylko w weekendy), poprzedzone długim studiowaniem zapachu, smaku i prezencji samego trunku. Zamiast jednak wrócić do najlepszego, mam już całą listę nowych piw do spróbowania, listę klasyków z gatunku "must-have" a niemal każdego dnia odkrywam nowe perełki do zdobycia. Nawet siebie nie podejrzewałem, że można za małe piwo dać 30-50zł i jeszcze być z tego dumnym, a po wypiciu usatysfakcjonowanym!

niedziela, 3 lutego 2019

Magnify - Speak Kindly

Speak Kindly z amerykańskiego Magnify Brewing Company, to DDH IPA podwójnie chmielone amerykańskimi odmianami Citra oraz Ekuanot. Piwo o zawartości alkoholu na poziomie 7% obj., na ratebeer ocenione na 92 punkty ogółem i 92 w stylu. Warka zapuszkowana w dniu 30/11/2018.


Biało czerwona puszka o pojemności 1 pinty (ok 473ml), brak informacji o składzie i parametrach zawartości (poza ABV). Piana gruba, mydlana, szybko opada. Barwa jasnozłota, opalizująca, z brzydkim osadem. W aromacie słodkie nuty sosnowe, naftowe, ananasowe... W smaku podobnie, półsłodkie, dochodzi białe wino, pestka winogrona, pomelo, melon... Goryczka średnia, krótka, żywiczna, wysycenie średnie, grube, lekko oleiste, zero alko, bardzo pijalne.


Ciekawe IPA - bardziej białe owoce i nafta od Ekuanota niż cytrusy od Citry, która przecież zazwyczaj dominuje...

Cena: 3,71€

8-/10pkt





Zakupione w belgijskim sklepie www.beergium.com

Browar:
magnifybrewing.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz