Wstępniak.

Zacząłem swój blog 17go października 2014r., cel - oddzielić dobre od złego, ocenić na bieżąco obiektywnie i (bardziej)subiektywnie to co wypiłem, dorobić się własnej bazy piwnej, do której można zawsze wrócić i przypomnieć sobie, co konkretne piwo sobą reprezentuje. Ostatni tydzień to 1 piwo każdego dnia (maraton jak dla mnie, bo zazwyczaj piwo - najczęściej pszeniczniaki (szczytem był Paulaner czy Primator) i wytwory Browaru Fortuna dostępne w marketach - pijałem tylko w weekendy), poprzedzone długim studiowaniem zapachu, smaku i prezencji samego trunku. Zamiast jednak wrócić do najlepszego, mam już całą listę nowych piw do spróbowania, listę klasyków z gatunku "must-have" a niemal każdego dnia odkrywam nowe perełki do zdobycia. Nawet siebie nie podejrzewałem, że można za małe piwo dać 30-50zł i jeszcze być z tego dumnym, a po wypiciu usatysfakcjonowanym!

poniedziałek, 13 sierpnia 2018

North Park Beer - Gimme a 2nd

Gimme a 2nd z amerykańskiego North Park Beer Company to Hazy Double IPA o zawartości alkoholu na poziomie 8,5% obj. i goryczce 40 IBU, podwójnie chmielone na zimno nowofalowymi odmianami z USA: Simcoe, El Dorado, Mosaic, Idaho 7 oraz Citrą. Na ratebeer wciąż niewiele ocen. Warka zapuszkowana w dniu 18/06/2018.


Malowana puszka o pojemności 1 pinty (ok 473ml), skąpe informacje o składzie i parametrach zawartości. Obfita, gruba, nietrwała piana. Barwa blado pomarańczowa, mętna. Aromat intensywnie cytrusowy, tropikalny, świeży. W smaku półsłodkie, głównie mandarynki, pomarańcze, papaja, zest, na finiszu niska, nieco granulatowa goryczka. Soczyste i pijalne pomimo 8,5%...


Kolejne fajne NEIPA z USA. Może nie oszałamia, ale mega przyjemnie się pije...

Cena: 8,26€

8/10pkt





Zakupione w belgijskim sklepie www.beergium.com

Browar:
www.northparkbeerco.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz