Wstępniak.

Zacząłem swój blog 17go października 2014r., cel - oddzielić dobre od złego, ocenić na bieżąco obiektywnie i (bardziej)subiektywnie to co wypiłem, dorobić się własnej bazy piwnej, do której można zawsze wrócić i przypomnieć sobie, co konkretne piwo sobą reprezentuje. Ostatni tydzień to 1 piwo każdego dnia (maraton jak dla mnie, bo zazwyczaj piwo - najczęściej pszeniczniaki (szczytem był Paulaner czy Primator) i wytwory Browaru Fortuna dostępne w marketach - pijałem tylko w weekendy), poprzedzone długim studiowaniem zapachu, smaku i prezencji samego trunku. Zamiast jednak wrócić do najlepszego, mam już całą listę nowych piw do spróbowania, listę klasyków z gatunku "must-have" a niemal każdego dnia odkrywam nowe perełki do zdobycia. Nawet siebie nie podejrzewałem, że można za małe piwo dać 30-50zł i jeszcze być z tego dumnym, a po wypiciu usatysfakcjonowanym!

piątek, 23 marca 2018

The Bruery - Share This: O.C.

Share This: O.C., z amerykańskiego The Bruery, to Imperial Stout warzony z dodatkiem zestu z pomarańczy, lasek wanilii i ziaren kakaowca, wydany w serii "Share This". Piwo zawiera alkohol na poziomie 11% obj., na ratebeer ocenione na 99 punktów ogółem i 89 w stylu. Edition 2017.


Brązowa butelka 750ml, pomarańczowy firmowy kapsel, lakoniczne dane na etykiecie i kontrze. Czarne z obfitą, acz nietrwała pianą. W zapachu pomarańcze w czekoladzie, kawa, odrobina wanilii, choć dość to wszystko mało intensywne... W smaku półsłodkie, mocno kakaowe, kawowe, jest też zest, który mi tu nie pasuje do palety... Średnia, palona goryczka, średnie wysycenie, dość rzadkie. Ładnie ukryte alko.


Ogólnie tylko ok, duży minus ta pomarańczowa kwaskowatość...

Cena: 18,49€

7/10 pkt





Zakupione w belgijskim sklepie www.beergium.com

Browar:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz