Wstępniak.

Zacząłem swój blog 17go października 2014r., cel - oddzielić dobre od złego, ocenić na bieżąco obiektywnie i (bardziej)subiektywnie to co wypiłem, dorobić się własnej bazy piwnej, do której można zawsze wrócić i przypomnieć sobie, co konkretne piwo sobą reprezentuje. Ostatni tydzień to 1 piwo każdego dnia (maraton jak dla mnie, bo zazwyczaj piwo - najczęściej pszeniczniaki (szczytem był Paulaner czy Primator) i wytwory Browaru Fortuna dostępne w marketach - pijałem tylko w weekendy), poprzedzone długim studiowaniem zapachu, smaku i prezencji samego trunku. Zamiast jednak wrócić do najlepszego, mam już całą listę nowych piw do spróbowania, listę klasyków z gatunku "must-have" a niemal każdego dnia odkrywam nowe perełki do zdobycia. Nawet siebie nie podejrzewałem, że można za małe piwo dać 30-50zł i jeszcze być z tego dumnym, a po wypiciu usatysfakcjonowanym!

czwartek, 22 lutego 2018

Lervig - Perler For Svin

Perler For Svin z norweskiego Lervig Aktiebryggeri, to Juicy IPA intensywnie chmielone na aromat amerykańskim chmielem Azacca, Mosaic oraz Simcoe. Zawartość alkoholu na poziomie 6,3% obj., ekstrakt 14,2° Plato, goryczka 35 IBU. W składzie woda, słód jęczmienny golden promise, słód owsiany, płatki owsiane, chmiel, drożdże górnej fermentacji. Piwo ma 96 punktów ogółem i 89 w stylu na ratebeer. Data ważności do 21/09/2018 roku.


Niepełne dane o składzie i parametrach na papierowej etykiecie naklejonej na srebrnej puszce 330ml. Piana nieduża, mydlana, szybko opada do firanki. Barwa złoto pomarańczowa, mętna. W aromacie owoce tropikalne, liczi, cytrusy... Smak wytrawny, soczysty, głównie marakuja, mango, pomarańcze, nafta, dość wysoka, ale krótka, grejpfrutowa goryczka. Nieco szorstkie, granulatowe w odbiorze.


Fajne NEIPA, choć zabrakło większej intensywności w zapachu...

Cena: 3,49€

7,5/10 pkt





Zakupione w belgijskim sklepie www.bieresgourmet.be

Browar:
lervig.no


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz