Wstępniak.

Zacząłem swój blog 17go października 2014r., cel - oddzielić dobre od złego, ocenić na bieżąco obiektywnie i (bardziej)subiektywnie to co wypiłem, dorobić się własnej bazy piwnej, do której można zawsze wrócić i przypomnieć sobie, co konkretne piwo sobą reprezentuje. Ostatni tydzień to 1 piwo każdego dnia (maraton jak dla mnie, bo zazwyczaj piwo - najczęściej pszeniczniaki (szczytem był Paulaner czy Primator) i wytwory Browaru Fortuna dostępne w marketach - pijałem tylko w weekendy), poprzedzone długim studiowaniem zapachu, smaku i prezencji samego trunku. Zamiast jednak wrócić do najlepszego, mam już całą listę nowych piw do spróbowania, listę klasyków z gatunku "must-have" a niemal każdego dnia odkrywam nowe perełki do zdobycia. Nawet siebie nie podejrzewałem, że można za małe piwo dać 30-50zł i jeszcze być z tego dumnym, a po wypiciu usatysfakcjonowanym!

czwartek, 12 października 2017

Fourpure - Shape Shifter

Shape Shifter z angielskiego Fourpure Brewing Co., to West Coast IPA intensywnie chmielone na aromat amerykańskim chmielem Citra, Mosaic oraz Centennial. Zawartość alkoholu na poziomie 5,9% obj., ekstrakt 13,4 Plato, goryczka 60 IBU, w składzie: woda, słód jęczmienny, chmiel, drożdże górnej fermentacji. Na ratebeer piwo ocenione na 93 punktów ogółem i 93 w stylu. Warka do 19/02/2018.


Kolorowa puszka 330ml, niepełne info o składzie, dokładne o parametrach piwa. Piana nieduża, szybko opada do firanki. Kolor złoty, klarowny. W zapachu cytrusy, białe owoce, nafta i siano. W smaku półwytrawne, tu także cytrusy, winogron, zioła, nafta. Goryczka średnia, grejpfrutowo żywiczna. Średnie wysycenie, rześkie i nieźle pijalne.


Bardzo fajne West Coast IPA, gładziutkie, bardzo w stylu, może przydałoby się tylko nieco intensywniej w zapachu...

Cena: 13,60zł

8-/10 pkt





Zakupione w sklepie ebrowarium.pl

Browar:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz