Wstępniak.

Zacząłem swój blog 17go października 2014r., cel - oddzielić dobre od złego, ocenić na bieżąco obiektywnie i (bardziej)subiektywnie to co wypiłem, dorobić się własnej bazy piwnej, do której można zawsze wrócić i przypomnieć sobie, co konkretne piwo sobą reprezentuje. Ostatni tydzień to 1 piwo każdego dnia (maraton jak dla mnie, bo zazwyczaj piwo - najczęściej pszeniczniaki (szczytem był Paulaner czy Primator) i wytwory Browaru Fortuna dostępne w marketach - pijałem tylko w weekendy), poprzedzone długim studiowaniem zapachu, smaku i prezencji samego trunku. Zamiast jednak wrócić do najlepszego, mam już całą listę nowych piw do spróbowania, listę klasyków z gatunku "must-have" a niemal każdego dnia odkrywam nowe perełki do zdobycia. Nawet siebie nie podejrzewałem, że można za małe piwo dać 30-50zł i jeszcze być z tego dumnym, a po wypiciu usatysfakcjonowanym!

poniedziałek, 19 lutego 2018

Zakładowy - Podwójny Mleczarz

Podwójny Mleczarz z Browaru Zakładowego, to Podwójny Mleczny Stout oczywiście z laktozą. Piwo niefiltrowane i niepasteryzowane o ekstrakcie początkowym na poziomie 21% wag., alkoholu 7,1% obj. oraz goryczce ~40 IBU. W składzie woda, słód jęczmienny, polski chmiel Iunga oraz Sybilla, laktoza, drożdże górnej fermentacji Safale S-04. Na ratebeer ocenione na 79 punktów ogółem i 60 w stylu. Warka do 21/02/2018.


Butelka 500ml, firmowy kapsel, zielona etykieta zawierająca niepełne dane na temat parametrów i składu trunku. Barwa ciemno brązowa, z drobną, niedużą pianką. W aromacie mleczna czekolada, lody kakaowe, kawa zbożowa... Smak słodki, czekoladowy, deserowy, czuć laktozę i niską, palona goryczkę na finiszu. Niskie wysycenie, pełne, lepkie, oleiste w odbiorze, zero alko.


Ogólnie fajne, mega deserowe piwo, oczywiście #teamslodyczka, aczkolwiek nieco monotonne, po kilku łykach po prostu zakleja...

Cena: 9,66zł

7+/10 pkt






Zakupione w sklepie dobrychmiel.pasaz24.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz